Skip to content Skip to footer

Witamy w Hotelu
Mona Lisa

Dziękujemy za wybranie naszego hotelu. Mamy nadzieję, że Państwa pobyt upłynie zgodnie z oczekiwaniami w atmosferze pełnej relaksu
i wypoczynku.

Zapraszamy do skorzystania z szerokiego wachlarza usług oferowanych przez nasz hotel. Jednocześnie prosimy o poinformowanie nas w przypadku wystąpienia nieścisłości związanych z jakością i standardem świadczonych usług.

Mając na uwadze zapewnienie Państwu komfortowego i bezpiecznego wypoczynku, prosimy o zapoznanie się oraz przestrzeganie załączonego regulaminu.

Życzymy Państwu niezapomnianych wrażeń oraz miłego pobytu
w Hotelu Mona Lisa.

Godziny otwarcia

  • Restauracja czynna od 7.30 do 19.00
  • Kawiarnia czynna od 10.00 do 22.00

Godziny posiłków:

  • Śniadanie od 07.30 do 10.00
  • Obiad od 13.00 do 14.30
  • Kolacja od 17.00 do 19.00

Basen i SPA

  • Basen czynny od 08:00 do 13:00 i od 14:30 do 22:00
  • Sauna czynna od 14:30 do 22:00
  • Gabinety kosmetyczne czynne od 09:00 do 21:00,
    w niedziele od 9:00 do 17:00

Numery telefonów wewnętrznych

Recepcja 600
Baza zabiegowa 445
Gabinet kosmetyczny 400

Usługi dodatkowo płatne

  • Szlafroki,
  • łóżeczko dziecięce z pościelą,
  • rowery.

Pozostałe informacje

  • Internet: internet bezprzewodowy dostępny jest bezpłatnie na terenie całego hotelu. W celu zalogowania się, należy połączyć się z siecią Mona Lisa.  
  • Prąd: gniazdka elektryczne nie działają, gdy karta-klucz nie jest włożona do włącznika energii, znajdującego się przy drzwiach wejściowych do pokoju.
  • Parking: jest niestrzeżony, monitorowany, płatny według obowiązującego cennika.
  • Sprzątanie pokoju: dokonywane jest w poniedziałki, środy i piątki do godziny 15:00 przez Służbę Pięter. Wymiana ręczników następuje po ich pozostawieniu na podłodze w łazience. W pokoju znajduje się zawieszka “Nie przeszkadzać / Proszę posprzątać” – prosimy o wywieszenie na klamce zewnętrznej w razie potrzeby.
  • Apteczka/pomoc lekarska: prosimy o kontakt z recepcją. Zestaw pomocy przedmedycznej znajduje się w recepcji głównej. 
  • Budzenie: prosimy o kontakt z recepcją.
  • Taxi: na życzenie Gości recepcja może zamówić transport taxi – odpłatnie – prosimy o kontakt z recepcją.
  • Karty płatnicze: informujemy, że hotel akceptuje płatności dokonywane gotówką oraz kartami kredytowymi Visa, MasterCard.
  • Telewizja: do Państwa dyspozycji oddajemy szeroki wybór kanałów telewizyjnych polskich i zagranicznych.
  • Wypożyczenie: oferujemy możliwość bezpłatnego wypożyczenia żelazka, deski do prasowania znajdują się w widocznym miejscu na każdym piętrze.